دوره آموزش سئو و به همراه حقایق ناشناخته درباره آموزش سئو

Wiki Article

فرض کنید من یک سایت دارم و میام به خاطر اینکه آمار بازدید سایت بالا بره داخل تلگرام یه کانال میزنم و توش اخبار سایت و نظرسنجی برای بهبودسازی سایت میذارم تا سایت پیشرفت کنه و آمار بازدیدش بالا بره !

مثلاً گاهی سئوکارها تعداد زیادی صفحۀ جعلی در شبکه‌های اجتماعی مختلف (توئیتر، اینستاگرام، فیسبوک، لینکدین، گوگل پلاس و ...) ایجاد می‌کنند و از این صفحات به سایت خودشان لینک می‌دهند.

سایتی که به بهترین شکل در طراحی بهینه شده باشد و محتوای ارزشمند داشته باشد، توسط موتورهای جستجو در رتبه‌های برتر قرار می‌گیرند و در اصل کار موتور جستجو این است که این موارد را شناسایی کند.

سئو یک روش بازاریابی عالی برای کسب‌وکارها محسوب می‌شود اما یک عیب بزرگ دارد! سئو دیربازده است و بستگی به سختی کلمات کلیدی، ممکن است بین یک تا چند ماه زمان نیاز داشته باشد. بنابراین اگر به دنبال روشی هستید که بازدهی سریع داشته باشد، بهتر است به سراغ روش‌های دیگر بازاریابی بروید اما اگر روی سئو تمرکز کنید، پس از رسیدن به صفحه اول گوگل بازدهی خوبی خواهد داشت و هزینه‌های آن مانند روش‌های دیگر بازاریابی اینترنتی سنگین نیست.

بله گوگل از شاخص نرخ پرش در رتبه‌بندی سایت‌ها استفاده نمی‌‌کنه.

سئو نه تنها به افزایش ترافیک سایت کمک می‌کند، بلکه از یک دیدگاه دیگر هم حائز اهمیت است. هنگامی که کاربر یک کلمه کلیدی را جستجو می‌کند، به این معنی است که به آن حوزه نیاز دارد یا حداقل علاقه‌مند است. بنابراین اگر سایت شما در آن حوزه فعالیت کند، کاربری که وارد سایت شما می‌شود مخاطب هدف است.

کلیه حقوق مادی و معنوی این اثر برای شرکت خلاقیت وبسیما برتر محفوظ میباشد.

برای مثال با اسکیما می‌توانید به گوگل بگویید که در این صفحه مقاله‌ای دربارۀ "دیجیتال مارکتینگ" با عنوان "سئوی داخلی" نوشتۀ "تیم نوین" داریم که به تازگی منتشر شده است.

از جمله سوابق کاری ایشان می‌توان به دستیار مدیریت و وبمستر فروشگاه اینترنتی رایانه دات کام در هلدینگ گرین‌وب، وبمستر و مدیر تیم تولید محتوای فروشگاه اینترنتی مشهد کالا، مدیریت و اجرای فروشگاه اینترنتی ایلیا کامپیوتر اشاره کرد. پیام مختارنیا / مدیر دیجیتال مارکتینگ برند اوکی اکسچنج

تمامی این مطالب از تجربیات شخصی ما در نوین و سایت‌های معتبر خارجی جمع‌آوری شده‌اند و قطعا به کار شما می‌آیند؛ پس با خیال راحت از آن‌ها استفاده کنید.

موتورهای جستجو به وب‌سایت‌هایی گفته می‌شود که محتویات دیگر سایت‌ها را طبقه‌بندی می‌کنند؛ بنابراین طبیعی است هر سایتی که محتوای کامل‌تر و درست‌تری داشته باشد را در رتبه‌های برتر نشان دهند. در واقع موتورهای جستجو یک اصولی را برای سایت‌ها و محتواها در نظر می‌گیرند و ابزارهای بسیاری نیز به سایت‌ها برای هماهنگ شدن با موتور جستجو کمک می‌کنند که در نهایت باعث می‌شود در میزان ارزشمندی محتواها یک رقابت ایجاد شود.

صفحه اصلی دوره ها مقالات آموزشی درباره ما تماس با ما ۰۲۱-۶۶۱۶۶۲۰۷ ثبت نام کنید ورود

منظور از توضیحات متا یا متا دیسکریپشن متنی است که برای نمایش داده شدن در قسمت توضیحات گوگل نوشته می‌شود (مانند تصویر زیر).

می تونید در این مورد راهنماییم کنید چطور این مشکل رو برطرف کنم؟
سئو مجموعه فعالیت هایی است که در طراحی سایت، تعیین استراتژی محتوایی و تولید محتوا انجام میدهیم تا جایگاه بهتری در نتایج جستجوی گوگل کسب کرده و بازدیدکنندگان بیشتری جلب کنیم.

این ۳ مرحله جز اساسی‌ترین مراحل سئو می‌باشند و بهتر است که این مراحل به ترتیب انجام شوند. در ادامه به توضیح و معرفی این ۳ مرحله پرداخته‌ایم اما به عبارت ساده‌تر ابتدا باید سایت خود را از نظر فنی برای گوگل آماده کنید، سپس به سراغ سئو داخلی بروید و بعد از آن نیز سئو خارجی سایت خود را انجام دهید.

پشتیبانی دوره , البته جدا از اینکه جلسات پرسش و پاسخ به همراه پشتیبانی دوره تا ۳ ماه و معرفی کانال خصوصی برای دریافت تمام مواد لازم ( قالب ، افزونه و نرم افزار ) که در کلاس مطرح خواهد میشه به همراه ویدئوهای اختصاصی دوره در اختیار شرکت کنندگان قرار میگیره و در صورت نیاز با وبینار پاسخ پرسش های احتمالی شما عزیزان داده میشه و از همه مهمتر گواهی معتبر دو زبانه دانشگاه شریف به تمام عزیزان داده میشه .... دیگه چی میخواین ؟؟!!

از وقتی سایت رو به کلود فلر متصل کردم باز نمیشه و انگار در یک loop از ریدایرکت شدن ها میوفته

شاید برایتان جالب باشد که بدانید، پست‌هایی که حداقل یک عکس در آن‌ها به‌کار رفته نسبت به پست‌هایی که بدون عکس هستند جایگاه خیلی بالاتری دارند.

 با وجود این همه مقاله و فیلم و پکیج سئو واقعا لازمه ما بیایم هزینه کنیم و تو این کلاسها شرکت کنیم ؟ به نظر بنده بله ! چرا که اولا کلاسها در مکان بسیار معتبری چون دانشگاه شریف برقرار میشه .

الگوریتم مرغ مگس‌خوار گوگل از همان زمان که آمد تحولات بزرگی را در موتور جستجوی گوگل ایجاد کرد. وظیفۀ این الگوریتم نشان دادن مرتبط‌ترین و دقیق‌ترین نتایج به کاربران است؛ برای همین هم به جای تمرکز روی یک کلمۀ کلیدی خاص، واژه‌های هم‌معنی را نیز در نظر می‌گیرد.

و... بالاخره وعدۀ گوگل عملی شد. کم‌کم سایت‌هایی که ریسپانسیو نبودند موقعیتشان را از دست دادند و به رتبه‌های پایین‌تری رسیدند.

واقعیت این است که هرگونه فعالیتی که ما در سایتمان انجام می‌دهیم در انتها قرار است به توسعه کسب و کارمان منتهی شود. هدف از بهینه سازی سایت این نیست که تنها ورودی‌های سایت خود را افزایش دهیم بلکه هدف این است که با این کار ورودی‌های ارزشمند را به سایت خود هدایت کنیم که در نهایت به فروش کلی سایت ما در مرور زمان کمک می‌کند.

الگوریتم پاندای گوگل روی محتوای متنی صفحات حساس است و متن‌های کپی شده، پر از تبلیغات و محتواهای بی‌کیفیت او را به شدت عصبانی می‌کند.

میدان رقابت سئو هیچ‌وقت خالی نخواهد شد! یکی از مهم‌ترین معایب سئو این است که رقبای شما همیشه در تلاش هستند تا رتبه عالی شما را به سایت خود اختصاص دهند.

اگر جزو افرادی هستید که رتبۀ سایتشان را با لینک‌سازی اسپم از دست داده‌اند نگران نباشید؛ همیشه راه بازگشتی هست!

رتبۀ الکسا از آن جهت اهمیت دارد که بسیاری از مردم برای تصمیم‌گیری در مورد خوب صفحه اول گوگل یا بد بودن یک وب‌سایت به رتبۀ الکسا نگاه می‌کنند!

از دقتتون هم ممنونم، لینک داخلی دوبار نوشته شده بود که درستش کردم، فقط مورد اول (لینک هایی که به سایتتون داده شده) همون بک لینک خارجی هست :]

Report this wiki page